Sunday, October 7, 2012

"LORONG HAJI TAIB" DI KELATE ???





"Kuman Di Seberang Laut Nampak, Gajah Di Depan Mata Tidak Nampak" mungkin kata-kata ini sesuai AMBO tujukan kepada Nik Aziz yang juga MB Kelate. Ini kerana sehari dua nih AMBO ada terbaca dalam beberapa "Wall" di "Facebook" berkaitan KELAB MALAM, RUMAH URUT & TEMPAT "MAK NYAH" menjual "BARE" di sekitar KOTA BHARU BANDARAYA ISLAM. 

Adakah Nik Aziz sedar akan kewujudan pusat-pusat MAKSIAT ini di Kelate? Ataupun Nik Aziz sengaja "mentidak sedarkan" akan kewujudan pusat-pusat MAKSIAT ini demi menjaga KUASA politikNya dan sekutu-sekutunya di Kelate amnya dan di Kota Bharu khususnya. 

Sekiranya Nik Aziz sedar akan hal ini, kemanakah ISLAM  Nik Aziz pergi? Kenapa tidak diperjuangkang sehingga pusat-pusat ini ditutup? atau Nik Aziz takut nasib Dr Hassan Ali di Selangor terjadi kepada dirinya kerana cuba mengapuskan pusat-pusat MAKSIAT ini.

Apa yang peliknya perkara ini sudah dimaklumkan kepada YB-YB dikawasan sekitar, dan ianya dilakukan oleh "orang kuat" Nik Aziz sendiri..kalau tak percaya AMBO kata buktinya dibawah ini yang AMBO ambil dari wall mereka...


AMBO sebagai rakyat Kelate yang sayangkang kesucian BANDARAYA ISLAM ini mohon jasa baik agar Kerajaan Negeri segera menyiasat akan hal ini untuk memastikan Kelate bebas MAKSIAT...

Mari kito pakat pikir...betul ko perjuange Nik Aziz nih...

Selamat Berfikir...














2 comments:

  1. acu oyak teh mano...
    klu stakat nok tulis ambo pun bleh tulis...

    ReplyDelete
  2. Segalanya mungkin ada di sini

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=327265110623400&set=o.240455049299814&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    ReplyDelete