Monday, January 21, 2013

TERIMA KASIH PM



Tidak ada perkataan lain yang mampu Ambo ucapkan kepada PM yang tersayang ini melainkan dengan ucapan TERIMA KASIH...TERIMA KASIH...TERIMA KASIH... atas keperihatinan kepada RAKYAT Kelantan. 

Walaupun Kelantan berada dibawah pemerintahan PAS tetapi atas sifat kasih sayang dan cakno maka PM mengetepikan semua itu. Ini bukti bahawa PM tidak pernah meminggirkan RAKYAT Kelantan. 

Kehadiran PM di RTC kelmarin yang dismbut gembira oleh 50,000 RAKYAT cukup memberi semangat untuk RAKYAT Kelantan bangkit dan berusaha untuk mengubah Kerajaan Negeri (PAS) yang ada pada hari ini. Ini ditambah pula dengan pengumuman 7 perkara di bawah :


1.Lebuh Raya KB-KK, 
2.Stadium, 
3.Masjid Terbesar Di Kelantan (RM 50 Juta), 
4.UiTM Kampus Bandar, 
5.Rapid KB, 
6.Perumahan Rakyat 3000 unit serta Rumah Mampu Milik & 
7.Menyelesaikan Masalah Bekalan Air Bersih

Itulah janji PM sekiranya BN memerintah Kelantan dalam PRU-13 nanti, Jambatan Sultan Yahya ke-2 yang dijanjikan BN dalam manifesto PRU-12 pun BN buat walaupun BN kalah, inikan pula jika BN menang Insyallah Putera Sulong Allahyarham Tun Abdul Razak akan tunaikan sebagaimana tertunainya janji-janji BN sebelumnya.

PAS macam mana ekkk... bila la nak tunai janji-janji sebelum ini, MUNAFIK merupakan satu perkataan yang paling sesuai digunakan kepada PAS Negeri Kelantan.

Fikir-fikirkahlah....



No comments:

Post a Comment