Monday, January 28, 2013

HABIS MADU SEPAH DI BUANG !!


MUKTAMAD...itulah yang Ambo tahu mengenai nasib bekas TIMBALAN PRESIDEN PAS yang juga AHLI PARLIMEN BACHOK (YB Ustaz Nasharudin Mat Isa) yang telah disahkan dipecat daripada menganggotai Majlis Syura Ulamak PAS. Pemecatan itu disahkan sendiri oleh Setiausaha Agong PAS, Datus Mustapha Ali.

Dengan pemecatan itu, USTAZ NASHA sekarang ini hanya menjadi ahli BIASA dalam PAS. Kenapa tidak dilucutkan sekali keahlian PAS??

Apa yang Ambo dapat buat andaian, punca pemecatan USTAZ NASHA ini adalah apabila kebelakangan ini, beliau jelas sentiasa bersama kepimpinan Negera termasuk YAB Perdana Menteri. Terbaru beliau antara yang bersama YAB PM semasa melawat GAZA minggu lepas.

Apa-apa pun Ambo nak ucapkan sekalung TAHNIAH kepada USTAZ NASA atas keberanian beliau menegakan kebenaran walaupun mendapat tentangan hebat daripada kepimpinan PAS yang "KECUT PERUT" kerana tidak berani memecat keahlian PAS USTAZ NASA.

Ambo doakan USTAZ NASHA sentiasa diberikan kekuatan oleh ALLAH dalam melaksanakan tugas sebagai seorang KHALIFAH di muka bumi ini.


No comments:

Post a Comment